Je hoort een stem, ziet een naam of klantnummer op je display, maar wie heb je nu eigenlijk aan de telefoon? Ga ‘live’ in gesprek met je huurder en ontdek wat die echt belangrijk vindt.
Aan de hand van themakaarten uit het luisterdoosje ga je vrij snel de diepte in en boor je onderwerpen aan waar je anders niet zo snel op zou komen. Een gesprek van mens tot mens maakt de cijfers van het huurdersonderzoek invoelbaar en inzichtelijk. En vaak voer je leuke gesprekken en krijg je verrassende antwoorden.
Wat levert het op?
- Het kweekt meer begrip voor huurders
- Huurders voelen zich gezien en gehoord
- Bewustwording gesprekstechnieken
- Invoelbaar en inzichtelijk maken van de verhalen achter de cijfers uit het Huurdersonderzoek
In het kort
- Doel: meer begrip en inzicht in huurders, vertelt het verhaal achter de cijfers uit het Huurdersonderzoek, technieken leren om zelf een goed gesprek met huurders te voeren.
- Aantal deelnemers: maximaal 20 – 24 deelnemers
- Duur: 2 workshops van ieder 2,5 uur en tussentijds een gesprek met een huurder
- Vorm: workshop
- Vervolg: aanleiding tot verdiepend onderzoek op specifieke thema’s met Luisterpanel of de Klantreis