Een huurder neemt contact op met jouw corporatie. Hoe heeft de huurder het contact ervaren? Werd de huurder vriendelijk te woord gestaan? Wist de huurder na het contact waar hij of zij aan toe was? Met dit onderzoek krijg je inzicht in hoe huurders het contact ervaren, al dan niet per contactkanaal inzichtelijk gemaakt.
De resultaten van het onderzoek zie je real time terug in het Klantvizier en je kunt - als dat nodig is - direct reageren, bijvoorbeeld door de huurder even terug te bellen. Zo helpt dit onderzoek je om zowel op de korte als de lange termijn je dienstverlening te verbeteren en processen beter en efficiënter te maken.
Wat levert het op?
- Inzicht in de ervaring van huurders over het contact.
- Complimenten en verbeterpunten die je direct kunt terugkoppelen aan de medewerkers van het callcenter/kcc.
- Inzicht per onderwerp van het contact of contactkanaal.
- Benchmarken met andere corporaties.
Over het onderzoek
We stellen alle huurders of een deel van de huurders met wie contact is geweest een aantal vragen. In overleg met jullie stellen we een op maat vragenlijst samen. Jullie kunnen alle contactkanalen via dit onderzoek bevragen. De vragenlijst sluit aan bij de stappen die een huurder heeft gezet tijdens het contact. Jullie resultaten zijn real time zichtbaar in het Klanvizier, waar je ook direct de benchmark ziet van de andere corporaties die dit onderzoek gebruiken.