‘Wij stellen de klant centraal. We zijn betrouwbaar.’ Je leest het op vrijwel elke website van corporaties. Ervaart de huurder dat ook zo? Vanuit het KWH-Huurdersonderzoek krijg je feedback van huurders. Maar hoe interpreteer je de cijfers? Onze adviseurs laten jou en je collega's en/of partners zien hoe je van cijfers tot inzicht komt.
In deze workshop nemen we jullie mee in de resultaten van jullie onderzoeken. We laten de cijfers 'tot leven komen' zodat iedereen beter begrijpt waar die 4 of 8 vandaan komt en wat dat cijfer zegt. Want als je de cijfers begrijpt, is het ook veel makkelijker om de verbeterpunten te herkennen. En zo gericht de huurderswaardering te verhogen.
Wat levert het op?
- Inzicht in en bewustwording van hoe de resultaten van het Huurdersonderzoek je kunnen helpen in je werk.
- Inzicht in wat huurders het meest belangrijk vinden en waarmee je het verschil kunt maken.
- Ruimte om na te denken over wat je kunt doen om de huurderswaardering omhoog te krijgen
- Bewustwording bij medewerkers en/of partners dat zij zelf invloed hebben op de klantwaardering.
In het kort
- Doel: de klantwaardering leren lezen en begrijpen en bewustworden welke invloed je daarop hebt
- Doelgroep: corporatiemedewerkers (leiding en uitvoering), en ook zeer geschikt voor ketenpartners
- Duur: 3 uur
- Vorm: interactieve presentatie waarbij deelnemers ook zelf aan de slag gaan
- Vervolg: Thuisgesprek, Luisterpanel, Klantreis en Service Scan