Twee dagen werken aan een praktisch plan voor jouw klantgerichte veranderopgave. Experts en collega’s van andere corporaties die je hierbij inspireren. En na die twee dagen naar huis met volop input om jouw klantgerichte verandering versneld in te kunnen zetten! Klinkt mooi toch? Met de KWH-Bootcamp is het mogelijk.
We organiseren de Bootcamp ieder jaar. Dit jaar vind de bootcamp plaats op 11 en 12 november. Meld je hier gelijk aan!
Wat je kunt verwachten van de Bootcamp
- Versnelling in jouw visie- en planvorming op het vlak van klantgerichtheid. We helpen je jouw opgave aan te scherpen en er een concreet actieplan omheen te formuleren
- Naar eigen behoefte krijg je hierbij diverse hulplijnen van bijvoorbeeld experts
- Een Inspiratie-caroussel om te leren van elkaar en waarbij je concrete handvatten krijgt om mee aan de slag te gaan
- Een flinke dosis inspiratie vanuit de praktijk en een beetje theorie, met name gericht op het thema ‘bewoners betrekken’. Hoe behoud en versterk je de focus op bewoners in een tijd waarin vastgoedopgave (kwantiteit, verduurzaming) de agenda bepaalt? Je leert van ervaringen van andere corporatieprofessionals én van experts en inspirerende sprekers.
- Een programma dat zichzelf inmiddels heeft bewezen. Deelnemers van de editie 2023 waardeerden de Bootcamp met een 8,5.
- Aan het einde van de Bootcamp heb je gerichte input waarmee je jouw klantgerichte verandering versneld in kan zetten!
Voor wie?
Deze dagen zijn interessant voor corporatiemedewerkers die zich bezighouden met dienstverlening aan huurders of met huurdersbetrokkenheid. We richten ons hierbij op het niveau van adviseurs en managers. Functies waar je bijvoorbeeld aan kunt denken: Manager Wonen, Manager Klant, Beleidsadviseur Wonen, adviseur Woondiensten, Communicatie adviseur
Ga voor meer informatie & aanmelden naar deze pagina.