Webinars Bewonersgericht werken

Breng bewonersgericht werken verder

Vanaf het najaar 2024 kun je iedere zes weken een inspirerend, interactief en pragmatisch webinar volgen over bewonersgericht werken. Met nieuwe kennis en inzichten vanuit onderoek en praktische tips. Waarmee jij als klantgedreven professional je voordeel kan doen. We organiseren deze webinars met onze kennispartner H3ROES.

Onder leiding van een moderator gaan een inhoudelijke deskundige en iemand uit de corporatiepraktijk met elkaar en met jou de tanden zetten in prangende vragen, die we in de praktijk bij veel corporaties tegenkomen. In onze gesprekken met Directeur-bestuurders, Managers Wonen, maar ook Managers KCC of programmamanagers en beleidsadviseurs met klantgerichtheid in hun portefeuille, horen we onderwerpen als:

  • Hoe stel je huurders meer centraal in de houding en het gedrag van medewerkers? 
  • Op welke manier kun je de beleving van bewoners beter in kaart brengen en verbeteren waar dat moet? 
  • Wat zijn de beste voorbeelden van bewonersgericht samenwerken met ketenpartners?
  • Wat is de rol van leiderschap bij bewonersgericht werken?
  • Kernwaarden en klantbeloften: hoe stel je ze op en laat je ze leven? 
  • Hoe vul je de rol van ‘Hoofd Blije Klanten’ of ‘Programmamanager Klant’ het beste in en wat zijn de valkuilen?  

Data

De webinars zijn gepland op:

  • 28 november
  • 9 januari
  • 13 februari
  • 20 maart
  • 17 april

Check de agenda voor het aanmelden voor de webinars.


Voor wie?

Deze webinars zijn voor leden en niet-leden. Je kunt de webinars gratis volgen. Ze zijn vervolgens ook on-demand terug te kijken als je je hebt aangemeld.

 

Onze kennispartner H3ROES is een coöperatie van gedreven professionals die samen organisaties helpen om meer klantgericht en maatschappelijk impactvol te ondernemen. H3ROES neemt ruim 20 jaar ervaring mee in de corporatiesector, maar werkt ook veelvuldig voor andere sectoren. H3ROES brengt bij haar opdrachtgevers beleid in beweging door de krachtige combinatie van Hart (passie en plezier), Hoofd (plannen en processen) en Handen (pragmatiek en prestaties).