Dit is dé Bootcamp voor corporatieprofessionals die warmlopen voor innovatie in klantgericht werken. Ben jij bezig met de klant van de toekomst en hoe je deze goed kunt bedienen? Wil je echt het verschil maken in huurdersbeleving? En ben je op zoek naar vernieuwende klantbedieningsconcepten en inspiratie van buiten de sector die je naar een next level helpen in deze vernieuwing?
Speciaal in het jubileumjaar van KWH organiseren we de Next Level Bootcamp, gericht op innovatie in klantgericht werken.
Ben je nieuwsgierig naar ervaringen van organisaties uit andere branches? Hoe zij werken aan klantgerichtheid? Hoe zij in beweging komen? Hoe zij nieuwe technologieën toepassen? En kun je deze inspiratie vertalen naar jouw corporatie? Dan is deze bootcamp echt iets voor jou!
In deze tweedaagse krijg je inspiratie vanuit bekende en minder bekende voorbeelden vanuit andere sectoren en maak je kennis met de meest actuele inzichten over vernieuwingen en transformatie. Dag 1 is de inspiratiedag. De 2e dag is de designerdag en vertaal je de inspiratie naar jouw eigen ‘service innovatieplan’. Zodat je het klantgericht werken binnen jouw corporatie naar een hoger plan kan tillen.
Wat kun je verwachten van deze Next Level Bootcamp?
- Inspiratie en inzichten hoe organisaties uit andere sectoren vanuit een visie hun doelgroepen bedienen en nieuwe technologieën toepassen.
- Inzichten in hoe deze bedrijven een dynamische bedrijfscultuur realiseren.
- Een interactief programma met veel ruimte voor leren van elkaar.
- Advies en begeleiding om alle inspiratie te vertalen naar jouw praktijk.
- Een hoop energie voor jouw volgende stap in klantgericht werken.
- Na de Bootcamp heb je een aanzet voor een innovatieplan ‘klantgericht werken’ binnen jouw corporatie.
Voor wie?
Deze Bootcamp is er voor corporatieprofessionals die gericht zijn op vernieuwingen op het gebied van klantgericht werken. We richten ons op het niveau van (beleids-)adviseurs en managers.
Waar en wanneer?
Op 21 en 22 mei gaan we aan de slag bij Ernst Sillem Hoeve in Den Dolder. De eerste dag start om 9.30 uur en duurt tot in de vroege avond. Dag 2 ronden we af rond 15.00 uur.
Aanmelden?
Het arrangement van de Next Level Bootcamp bestaat uit:
- Geheel verzorgde tweedaagse: 1610 euro per persoon voor KWH-leden. Voor niet-leden is de prijs 1898 euro per persoon excl. BTW.
- Je kunt blijven overnachten tijdens de tweedaagse. Inclusief diner en ontbijt komt dit op 220 euro per persoon excl. BTW. Je ontvangt hier apart een rekening voor.
Ben jij die corporatieprofessional die zich verder wil ontwikkelen op het gebied van innovatief klantgericht werken? Meld je dan nu aan via het formulier!
Bootcamp 'Versneld klantgericht veranderen'
Natuurlijk organiseren we dit jaar ook onze jaarlijkse Bootcamp 'Versneld klantgericht veranderen'. Wil je meer praktijkgericht aan de slag? Kijk dan hier voor meer informatie en aanmelden.
Aanstaande bijeenkomsten
Leerlijn Klantgerichtheid Van beleid naar beweging editie 2
Doe mee aan editie 2 van deze succesvolle leerlijn!
t/m 22|05|2025
Next level Bootcamp
Innovatie in klantgericht werken
t/m 11|11|2025
Bootcamp
Versneld klantgericht veranderen