Factsheets: dit heeft het meeste invloed op het huurdersoordeel

Verdieping resultaten Aedes-benchmark

15-12-2022

Als huurders na het melden van een reparatie goed weten waar ze aan toe zijn, dan is de waardering voor de dienstverlening duidelijk hoger, ook als de reparatie niet in 1 keer klaar is. Dat blijkt uit een verdere verdieping op de resultaten van de Aedes-benchmark. Vanuit onze huurdersonderzoeken zoomden we verder in op de klantreis van nieuwe en vertrokken huurders en huurders met een reparatieverzoek. Wat heeft de meeste invloed op de waardering van huurders? En aan welke knoppen kun je dus draaien om die waardering te verbeteren?

In drie factsheets hebben we dit in beeld gebracht. Het geeft inzicht in wat invloed heeft op de waardering voor de klantreis van nieuwe en vertrokken huurders en bij reparaties. Je vindt de factsheets hieronder. Klik op de afbeelding voor een pdf-bestand. Leden die aan de slag willen met het verbeteren van hun huurderswaardering kunnen wij hier uiteraard gericht bij ondersteunen en adviseren.