‘Samen actief nadenken over klantgerichtheid binnen de organisatie en hoe je dit kunt verbeteren. En het contact met en leren van de ervaringen van collega's van andere corporaties, zodat je samen aan de slag kan met je eigen veranderopgave’. Dat gaven veel deelnemers terug als meest waardevol van de Bootcamp. Met een waardering van een 8 kunnen we terugkijken op weer een geslaagde editie van onze jaarlijkse tweedaagse.
Twee dagen werken aan een praktisch plan voor jouw klantgerichte veranderopgave. Experts en collega’s van andere corporaties die je hierbij inspireren. En na die twee dagen naar huis met volop input om jouw klantgerichte verandering versneld in te kunnen zetten! De deelnemers van de afgelopen Bootcamp kunnen enthousiast aan de slag met de concrete acties en handvatten die deze twee intensieve dagen opleverden.
Ben je erbij in 2025?
In 2025 staat de Bootcamp weer op de planning. Een jubileumeditie dit keer omdat we 30 jaar bestaan! Wil jij een flinke boost geven aan jouw klantgerichte verbeter- en veranderambities? Hou onze website en nieuwsbrief in de gaten voor de datums voor 2025.