‘Ik heb genoten van deze dagen! Heel goed georganiseerd, mooi programma, professionele begeleiding. Ik kijk echt terug op twee waardevolle dagen waarin ik veel inspiratie heb opgedaan om in mijn werk toe te passen.’
Deze feedback gaf één van de deelnemers van de KWH-Bootcamp Versneld klantgericht veranderen van november. We kijken dan ook terug op een geslaagde editie die met een mooie 8,5 gewaardeerd werd. De 29 corporatieprofessionals zijn twee dagen aan de slag gegaan met hun eigen veranderopgave. Inspiratie, kennis opdoen en ervaringen delen stonden centraal. Ze gingen na twee intensieve dagen naar huis met concrete acties en input voor een boost aan hun klantgerichte verandering.
Focus op klantgerichte verandering
De deelnemers gaven aan het waardevol te vinden om twee dagen echt met de dienstverlening en klantgerichtheid bezig te zijn en geïnspireerd te worden door experts op de verschillende thema’s. Ook het sparren met collega’s van andere corporaties werd gewaardeerd. Feedback waar we blij mee zijn. En waarmee we weer vol enthousiasme beginnen aan de voorbereiding van de editie 2024!
Ben je erbij in 2024?
Geef een flinke boost aan jouw klantgerichte verbeter- en veranderambities door volgend jaar mee te doen. Want dan organiseren we, wederom samen met H3ROES, de Bootcamp Versneld Klantgericht Veranderen. Er is dan zelfs een zomereditie (10 en 11 juni 2024) en een wintereditie (11 en 12 november). Schrijf je nu in. Alle informatie vind je hier.